O nas

Spółka TiM S.A. istnieje na rynku polskim od ponad 26 lat i może pochwalić się imponującym wynikiem sprzedażowym 11 milionów butelek w ujęciu rocznym dającym około 10-12 proc. udział w rynku. Pozycja ta została osiągnięta dzięki siatce stałych odbiorców, zarówno na rynku tradycyjnym jak i sieciowym oraz atrakcyjnemu portfolio win (ponad 300 indeksów z 20 krajów świata), będącemu wynikiem profesjonalnej selekcji najlepszych produktów, pochodzących ze znanych winnic, prowadzonych przez uznanych winiarzy budujących takie marki jak:

Cono Sur - Viῆa Cono Sur,

Portada, PaXis - DFJ Vinhos,

Lutzville - Lutzville Vineyards,

Reserva do Paco - Paco das Cortes,

Bordeaux Ginestet - Maison Ginestet,

i wiele innych w tym chilijski Panul, Tierra Aufera, kalifornijskie Oak View, australijskie Cudgee Creek, południowoafrykańskie Brandvlei, hiszpańskie Calliente, Finca La Estacada, The Followers, włoskie Codici, Toscana, francuskie Le Grand Noir, mołdawskie Aurvin czy Kagor. Ponadto, spółka posiada w swoim wolumenie sprzedażowym Miody Pitne, które w ofercie firmy goszczą od zawsze i zajmują swą odrębną część w konsolidowanym biznesie oraz linię Cydr Polski. Nie zapominamy także o najmłodszych – Trele Morele to propozycja właśnie dla nich.

TiM S.A. to zaangażowany zespół ludzi, związanych wspólną miłością do wina.  Spółka jest partnerem biznesowym, który edukuje w zakresie Winiarstwa, pokazuje, iż wino to nie tylko trunek, ale przede wszystkim pasja i sposób życia.

Systematyczny rozwój firmy wsparty jest wysokimi standardami procesów biznesowych (certyfikacja systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 w 2003 roku, rozbudowana w roku 2010 do poziomu zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, opartego na normie ISO 22000:2005 oraz ISO 9001:2008).  Spółka otrzymała trzykrotnie tytuł „Firma Bliska Środowisku" przyznawany przez Europejskie Forum Odpowiedzialności Ekologicznej pod honorowym patronatem Ministra Środowiska, a także tytuł Super Gazeli Biznesu wręczany przez Kapitułę Pulsu Biznesu.

Sukcesy na rynku polskim pozwoliły firmie TiM zaistnieć na rynkach azjatyckich. Od 4 lat aktywnie eksportujemy produkty, tworzymy marki własne dla klientów z Chin, Korei Południowej, Australii, USA czy Hongkongu.




Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zgadzam się