Z miłości do wina – TiM SA importer i dystrybutor win z całego świata

Potwierdź swój wiek

Jeżeli chcesz skorzystać z naszej strony, musisz mieć powyżej 18 lat.

Potwierdź swój wiek

Jeżeli chcesz skorzystać z naszej strony, musisz mieć powyżej 18 lat.

Potwierdź swój wiek

Jeżeli chcesz skorzystać z naszej strony, musisz mieć powyżej 18 lat.

Potwierdź swój wiek

Jeżeli chcesz skorzystać z naszej strony, musisz mieć powyżej 18 lat.

Inni o nas

Od lat stawiamy na jakość, terminowość i elastyczność w działaniu. Dzięki naszemu zaangażowaniu w budowanie trwałych relacji, osiągamy wspólne cele i tworzymy korzystne, długoletnie partnerstwa. Zapraszamy do zapoznania się z wypowiedziami naszych dostawców, które potwierdzają naszą reputację, jako niezawodnego partnera biznesowego. Dziękujemy wszystkim firmom współpracującym z TiM S.A. za ich zaufanie. 

Jak wspieramy naszych dostawców?

Budowa świadomości marki

Stworzenie dobrego wina to zaledwie pierwszy krok na drodze do sukcesu. Nasi dostawcy doskonale o tym wiedzą, dlatego jako TiM wykorzystujemy całe nasze marketingowe know-how, by ich wino dotarło do jak największego grona potencjalnych nabywców. 

Holistyczne wsparcie marketingowe

W budowie świadomości marki wykorzystujemy zarówno rozwiązania tradycyjne, takie jak gazety, katalogi czy portale, jak również nowoczesne kanały, w tym social media. 

Indywidualne podejście

Każda z marek, z którymi współpracujemy, jest inna i ma do zaoferowania klientom coś absolutnie wyjątkowego. W ramach współpracy zawsze staramy się, jak najlepiej zrozumieć przesłanie danego dostawcy – aby móc przekuwać je na unikatowe komunikaty sprzedażowe. 

Mocny trade marketing

Efektywne działania marketingowe w obrębie sklepów to z pewnością coś, co nas wyróżnia. Ekspozytory, specjalne oznaczenia półkowe, zawieszki i konkursy – to tylko niektóre z naszych pomysłów. 

Posłuchaj co mówią o nas dostawcy

Le Grand Noir 

Winnica Le Grand Noir to perła położona w malowniczej francuskiej krainie win, znanej jako Languedoc-Roussillon. Wszystko zaczęło się w 2005 roku. Trzech miłośników francuskiej kuchni, stylu życia i wina marzyło o stworzeniu czegoś innego. Razem z grupą młodych winiarzy w jednym z najstarszych regionów Francji chcieli stworzyć wina, które są fascynujące, ale też przyjazne dla każdego podniebienia. Wina, które doskonale komponują się z jedzeniem, ale również smakują bardzo dobrze same w sobie. Miały pasować do każdej okazji – na imprezę na plaży, do hamburgera czy do eleganckiego posiłku w restauracji z gwiazdką Michelin. 

Twórcy marki Robert Joseph, Hugh Ryman i Kevin Shaw postanowili stworzyć wino o buntowniczej duszy, przełamujące klasyczny smak wielowiekowych tradycji winiarskich Francji, świeżym i zaskakującym podejściem znanym z Nowego Świata. 

Le Grand Noir jest różnorodne, z szerokimi walorami smakowymi, nieszablonowe. Czasem bywa le capricieux – czyli kapryśne, ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa lub les deux monde, łączące dwa światy – świat starych francuskich tradycji oraz nowoczesnego podejścia, bywa również le guitare electrique – elektryzujące smakiem. 

Los Haroldos 

Bodega Los Haroldos to rodzinna winiarnia z ponad 80-letnią tradycją. Jej historia sięga roku 1939, kiedy to Haroldo Santos Falasco, znany jako „Don Lolo”, rozpoczął sprzedaż swoich win w swoim rodzinnym miasteczku Chacabuco. 

Winiarnia Los Haroldos znajduje się w północnej dolinie Mendozy, w departamencie San Martin, i od lat tworzy wina najwyższej jakości z niesłabnącą pasją, kontynuując wspaniałą spuściznę założyciela. Przez dziesięciolecia firma rozwijała się, zdobywając uznanie zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Jej misją jest tworzenie win, które odzwierciedlają unikalne cechy terroir regionu Mendoza, ukazując wyjątkowość i bogactwo argentyńskiej winiarskiej tradycji. Winiarnia Los Haroldos wierzy w połączenie tradycji z nowoczesnością. Korzystając z najnowszych technologii i starannie wybierając najwyższej jakości winogrona. 

Dziś Bodega Los Haroldos to rozpoznawalna marka, znana z doskonałych win, które zdobywają liczne nagrody i uznanie miłośników wina na całym świecie. Ich kolekcja obejmuje zarówno czerwone, białe, jak i różowe wina, które zachwycają swoją równowagą, elegancją i wyjątkowym smakiem. 

Adega Cooperativa Do Cartaxo

Założona w 1954 roku przez grupę 22 partnerów, Adega Cooperativa do Cartaxo ma korzenie w portugalskim Cartaxo, regionie o silnej tradycji uprawy winorośli, gdzie historyczne odniesienia do praktyki sięgają przed dziesiątym wiekiem. Do 1974 roku Adega miała swoją siedzibę w budynkach byłej Junty Nacional do Vinho  (obecnie IVV, czyli Instytutu Winorośli i Wina). Adega do Cartaxo zajmuje obszar około 700 hektarów i produkuje rocznie około 7 milionów litrów wina. 

Zgodnie z polityką winiarni kluczem do sukcesu są ludzie i najnowsza technologia, co umożliwia produkcję wina wysokiej jakości. Region winiarski Tejo obejmuje podregion Cartaxo, dlatego też Adega do Cartaxo jest uprawniona do oznaczania swoich win jako Vinho Regional i DOC do Tejo. 

Prawdziwe, klasyczne i autentyczne, wina Adega do Cartaxo są najwyższej jakości i zdobywają uznanie prawdziwych miłośników wina.