Media - Presspack
Jesteś tutaj:Strona główna / Media / Presspack
Przejdź do:
Motto spółki TiM S.A.
Picie wina jest jak sztuka, a przyjemność z jej doświadczania powinien mieć każdy.
O firmie:
Spółka TiM S.A. istnieje na rynku polskim od 30 lat i może pochwalić się imponującym wynikiem sprzedażowym 12 milionów butelek w ujęciu rocznym dającym około 10-12 proc. udział w rynku. Pozycja ta została osiągnięta dzięki siatce stałych odbiorców, zarówno na rynku tradycyjnym jak i sieciowym oraz atrakcyjnemu portfolio win (ponad 300 indeksów z 20 krajów świata), będącemu wynikiem profesjonalnej selekcji najlepszych produktów, pochodzących ze znanych winnic, prowadzonych przez uznanych winiarzy.
ZARZĄD
Mariusz Glenszczyk
Prezes Zarządu
Dyrektor Generalny
Maciej Jurczyk
Wiceprezes Zarządu
Dyrektor ds. Rynku i Organizacji
Ewa Krzuś-Wiśniewska
Członek Zarządu
Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu
Sebastian Smietana
Członek Zarządu
Dyrektor ds. Finansów
Kontakt dla mediów
Patrycja Sikorska - 502 003 238
Menedżer PR i marketingu strategicznego
Portale społecznościowe