Tim

Inni o nas

Od lat stawiamy na jakość, terminowość i elastyczność w działaniu. Dzięki naszemu zaangażowaniu w budowanie trwałych relacji, osiągamy wspólne cele i tworzymy korzystne, długoletnie partnerstwa. Zapraszamy do zapoznania się z wypowiedziami naszych dostawców, które potwierdzają naszą reputację, jako niezawodnego partnera biznesowego.Dziękujemy wszystkim firmom współpracującym z TiM S.A. za ich zaufanie.

Posłuchaj, co mówią o nas dostawcy

Le Grand Noir

Winnica Le Grand Noir to perła położona w malowniczej francuskiej krainie win, znanej jako Languedoc-Roussillon. Wszystko zaczęło się w 2005 roku. Trzech miłośników francuskiej kuchni, stylu życia i wina marzyło o stworzeniu czegoś innego. Razem z grupą młodych winiarzy w jednym z najstarszych regionów Francji chcieli stworzyć wina, które są fascynujące, ale też przyjazne dla każdego podniebienia. Wina, które doskonale komponują się z jedzeniem, ale również smakują bardzo dobrze same w sobie. Miały pasować do każdej okazji – na imprezę na plaży, do hamburgera czy do eleganckiego posiłku w restauracji z gwiazdką Michelin.

Twórcy marki Robert Joseph, Hugh Ryman i Kevin Shaw postanowili stworzyć wino o buntowniczej duszy, przełamujące klasyczny smak wielowiekowych tradycji winiarskich Francji, świeżym i zaskakującym podejściem znanym z Nowego Świata.

Le Grand Noir jest różnorodne, z szerokimi walorami smakowymi, nieszablonowe. Czasem bywa le capricieux – czyli kapryśne, ale w pozytywnym znaczeniu tego słowa lub les deux monde, łączące dwa światy – świat starych francuskich tradycji oraz nowoczesnego podejścia, bywa również le guitare electrique – elektryzujące smakiem.

Los Haroldos

Bodega Los Haroldos to rodzinna winiarnia z ponad 80-letnią tradycją. Jej historia sięga roku 1939, kiedy to Haroldo Santos Falasco, znany jako "Don Lolo", rozpoczął sprzedaż swoich win w swoim rodzinnym miasteczku Chacabuco.

Winiarnia Los Haroldos znajduje się w północnej dolinie Mendozy, w departamencie San Martin, i od lat tworzy wina najwyższej jakości z niesłabnącą pasją, kontynuując wspaniałą spuściznę założyciela. Przez dziesięciolecia firma rozwijała się, zdobywając uznanie zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Jej misją jest tworzenie win, które odzwierciedlają unikalne cechy terroir regionu Mendoza, ukazując wyjątkowość i bogactwo argentyńskiej winiarskiej tradycji. Winiarnia Los Haroldos wierzy w połączenie tradycji z nowoczesnością. Korzystając z najnowszych technologii i starannie wybierając najwyższej jakości winogrona.

Dziś Bodega Los Haroldos to rozpoznawalna marka, znana z doskonałych win, które zdobywają liczne nagrody i uznanie miłośników wina na całym świecie. Ich kolekcja obejmuje zarówno czerwone, białe, jak i różowe wina, które zachwycają swoją równowagą, elegancją i wyjątkowym smakiem.

Finca La Estacada

Rodzinna winiarnia Finca La Estacada, cieszy się ponad 50-letnią historią. Malownicze winnice rozciągają się na zboczach o imponującej wysokości niemal 900 metrów nad poziomem morza.

Proces tworzenia win rozpoczyna się nocnym zbieraniem starannie wyselekcjonowanych winogron. Następnie odbywa się ich długotrwałe leżakowanie w ponad 3 000 dębowych beczkach, co nadaje winu nie tylko bogactwo smaku, ale również wyjątkową głębię aromatu.

Winiarnia jest dumna z kolekcji win, które rocznie osiągają sprzedaż na poziomie 2,5 miliona butelek. Jej flagowym produktem jest marka Finca La Estacada, będąca ukoronowaniem wysiłków i pierwszą marką, która opuściła winiarnię, zdobywając niezależność. Ciekawostką jest, że etykieta wina przedstawia urokliwy stary krzew winorośli, podkreślając przywiązanie do tradycji.

Całość kompleksu Finca La Estacada obejmuje również hotel i SPA, które stanowią doskonałe miejsce relaksu i możliwość delektowania się nie tylko wyjątkowym winem, ale także pięknem krajobrazu. Winiarnia dąży również do zachowania równowagi ekologicznej poprzez zastosowanie praktyk zgodnych z zasadami ekologii, co przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i zmniejszenia śladu węglowego.

Jest to miejsce, gdzie pasja i tradycja splatają się w harmonii, tworząc niezapomniane doświadczenia dla miłośników wina.

Adega Cooperativa Do Cartaxo

Założona w 1954 roku przez grupę 22 partnerów, Adega Cooperativa do Cartaxo ma korzenie w portugalskim Cartaxo, regionie o silnej tradycji uprawy winorośli, gdzie historyczne odniesienia do praktyki sięgają przed dziesiątym wiekiem. Do 1974 roku Adega miała swoją siedzibę w budynkach byłej Junty Nacional do Vinho  (obecnie IVV, czyli Instytutu Winorośli i Wina). Adega do Cartaxo zajmuje obszar około 700 hektarów i produkuje rocznie około 7 milionów litrów wina.

Zgodnie z polityką winiarni kluczem do sukcesu są ludzie i najnowsza technologia, co umożliwia produkcję wina wysokiej jakości. Region winiarski Tejo obejmuje podregion Cartaxo, dlatego też Adega do Cartaxo jest uprawniona do oznaczania swoich win jako Vinho Regional i DOC do Tejo.

Prawdziwe, klasyczne i autentyczne, wina Adega do Cartaxo są najwyższej jakości i zdobywają uznanie prawdziwych miłośników wina.

Imako Vino

Winiarnia Imako Vino znajduje się w dolinie rzeki Vardar (region winiarski Povardarie) w dystrykcie winnym Ovcepole. Jest to region winiarski o stuletnich tradycjach w produkcji wina, charakteryzujący się wyrazistym terroir i słonecznymi dniami. Zarówno w winoroślach, jak i w ludziach zakodowane jest nieustanne pragnienie wyrażenia najlepszego terroir i produkcji win światowej klasy. W 2002 roku, kierowani przedsiębiorczym duchem założyciela, pragnieniem kontynuowania rodzinnego dziedzictwa w produkcji wina, przyczynienia się do rozwoju przemysłu winiarskiego w Macedonii oraz przekonaniem o doskonałości ziemi i jej klimatu, powstała winiarnia Imako Vino założona przez dr. Risto Ljubotenskiego.

Ciągły wzrost od momentu powstania w 2002 roku uczynił Imako Vino jedną z największych winiarni w Macedonii, produkującą rocznie ponad 10 milionów litrów wina. Dzięki uprawie winorośli na 650 hektarach, Imako Vino produkuje wina z rodzimych i międzynarodowych odmian. Dodatkowo, w wyniku nowych inwestycji w ciągłą destylarnię dwukolumnową, oferta produktów została rozszerzona o asortyment alkoholi i brandy.

Purcari Wineries

Winiarnia Purcari ma bogatą historię sięgającą XVIII wieku. Jej tereny były świadkami licznych zmian i rozwoju winiarstwa przez wieki. Dzięki dogodnym warunkom klimatycznym i żyznej glebie, winnice Purcari zdobyły na całym świecie reputację produkujących doskonałe wina o niepowtarzalnym charakterze.

Purcari to prawdziwa perełka Mołdawii, która zachwyca swoim urokiem, smakiem i historią. Jej wina są symbolem tradycji i pasji, które przekazują niezwykłą historię tego regionu, pozostawiając niezapomniane wspomnienia w sercach odwiedzających. Na przełomie wieków Château Purcari przesadziło 250 hektarów winnic i zainstalowało najnowocześniejszą technologię w winiarni. Jako najbardziej prestiżowy eksport Mołdawii, Purcari przewodzi międzynarodowemu rozwojowi kraju, wchodząc na ponad 25 rynków, w tym USA, Kanadę, Wielką Brytanię, Norwegię, Czechy, Chiny, Polskę i kraje bałtyckie.

W ostatniej dekadzie prawie dwustuletniej działalności Purcari uzyskano najbardziej zaawansowany i złożony etap rozwoju. Winnice zasadzone w 2003 roku osiągnęły dojrzałość, co bardzo pozytywnie wpłynęło na jakość winogron. Château Purcari jest teraz bardziej niż kiedykolwiek gotowy na to, aby zachwycić wymagające podniebienia na całym świecie.

Jak wspieramy naszych dostawców?

Budowa świadomości marki

Stworzenie dobrego wina to zaledwie pierwszy krok na drodze do sukcesu. Nasi dostawcy doskonale o tym wiedzą, dlatego jako TiM wykorzystujemy całe nasze marketingowe know-how, by ich wino dotarło do jak największego grona potencjalnych nabywców.

Holistyczne wsparcie marketingowe

W budowie świadomości marki wykorzystujemy zarówno rozwiązania tradycyjne, takie jak gazety, katalogi czy portale, jak również nowoczesne kanały, w tym social media.

Indywidualne podejście

Każda z marek, z którymi współpracujemy, jest inna i ma do zaoferowania klientom coś absolutnie wyjątkowego. W ramach współpracy zawsze staramy się, jak najlepiej zrozumieć przesłanie danego dostawcy – aby móc przekuwać je na unikatowe komunikaty sprzedażowe.

Mocny trade marketing

Efektywne działania marketingowe w obrębie sklepów to z pewnością coś, co nas wyróżnia. Ekspozytory, specjalne oznaczenia półkowe, zawieszki i konkursy – to tylko niektóre z naszych pomysłów.