W zeszłym tygodniu miał miejsce prawdziwy „maraton” z przedstawicielami Cono Sur w Polsce. Odwiedzili nas: Macarena Vargas - przedstawicielka marketingu odpowiedzialna globalnie za linię Bicicleta oraz Guillaume Herbinet, Eksport Manager na Europę, Afrykę oraz Azję. Cykl spotkań z Klientami rozpoczął się w poniedziałek, tj. 31.03. w Gdańsku, gdzie w hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto zorganizowaliśmy masterclass dla klientów rynku tradycyjnego z Gdańska i okolic.
We wtorek, tj. 01.04. udaliśmy się do Gniezna, gdzie w restauracji La Dolce Vita, zaprezentowaliśmy wina oraz winiarnię Cono Sur pracownikom PHUP Gniezno. W ramach podziękowania właściciele sieci zaprosili nas następnego dnia do swojej siedziby, gdzie razem z przedstawicielami Cono Sur mieliśmy okazję zapoznać się imponującymi przestrzeniami magazynowymi oraz planami na najbliższą przyszłość.
Trzecim ostatnim przystankiem naszej podróży był Poznań. W środę, tj. 02.04. w industrialnych przestrzeniach studia kulinarnego The Kitchen, nasi goście z rynku tradycyjnego jak i z nowoczesnego z Poznania mieli okazję uczestniczyć w warsztatach kulinarnych, przygotowując typowe potrawy chilijskie. Ich popisy kulinarne nadzorował sam szef kuchni studia Wojciech Świątek oraz osobiście Macarena, która pochwaliła się także, własnymi umiejętnościami kulinarnymi.
W wybranych spotkaniach z ramienia TiM uczestniczyli: Ewa Krzuś-Wiśniewska (Prezes Zarządu), Beata Podstawny (Dyrektor Sprzedaży), Jarosław Pilarski (Koordynator Regionu), Ewa Gondorowicz (Key Account Manager), Jessica Gwazda (Project Manager), Marek Zając (Trade Marketing Manager) oraz Przedstawiciele Handlowi: Krzysztof Konkol, Krzysztof Wróblewski, Jakub Chwiałkowski oraz Jarosław Matysiak. Serdecznie dziękujemy wszystkim za pomoc i udział w spotkaniach.


















