Tim

Historia

Czy jedno spotkanie może być początkiem pięknej historii? Oczywiście! Dla nas było ono motywatorem do działania, preludium podróży po świecie wina i bodźcem, który sprawił, że rodzinna firma stała się mecenasem kultury winiarskiej w Polsce.

Zapisane na kartach historii

Historia Spółki TiM rozpoczyna się w 1990 roku w Bielsku-Białej, kiedy to podczas jednego ze spotkań biznesowych założyciel, pan Jan Jurczyk, oczarowany światem wina postanowił wkroczyć do tej przestrzeni i spleść losy Rodziny z tym niezwykłym trunkiem. Granice Polski powoli się otwierały, a pierwszy prezes miał przeczucie, że wraz z wiatrem zmian do Polski dotrze również moda na wino…

Pasja, jako motywator do działania

Strategia rozwoju firmy TiM  została oparta na edukacji. Od początku istnienia Spółki chcieliśmy dzielić się wiedzą i fascynacją oraz oferować miłośnikom wina najwyższej jakości produkty wytwarzane przez znakomitych enologów. Udowadnialiśmy, iż każda butelka kryje w sobie historię twórcy. Zapraszaliśmy pasjonatów do świata Wartości, w którym króluje miłość do wina.

Bogactwo kierunków oraz szczepów

Dzisiaj w portfolio TiM znajduje się 600 pozycji z 27 krajów. Sprzedaż ponad 15 milionów butelek w ujęciu rocznym, dająca około 10-12% udziału w rynku określa jednoznacznie naszą pozycję na rynku. Budowane przez trzy dekady relacje, współpraca ze znanymi i cenionymi enologami, obecność na wszystkich Rynkach sprawiają, że udaje nam się budować kulturę winiarską wśród szerokiego grona odbiorców.

Kilka wspomnień z dawnych lat