Zapisane na kartach historii
Historia Spółki TiM rozpoczyna się w 1990 roku w Bielsku-Białej, kiedy to podczas jednego ze spotkań biznesowych założyciel, pan Jan Jurczyk, oczarowany światem wina postanowił wkroczyć do tej przestrzeni i spleść losy Rodziny z tym niezwykłym trunkiem. Granice Polski powoli się otwierały, a pierwszy prezes miał przeczucie, że wraz z wiatrem zmian do Polski dotrze również moda na wino…
Pasja, jako motywator do działania
Strategia rozwoju firmy TiM została oparta na edukacji. Od początku istnienia Spółki chcieliśmy dzielić się wiedzą i fascynacją oraz oferować miłośnikom wina najwyższej jakości produkty wytwarzane przez znakomitych enologów. Udowadnialiśmy, iż każda butelka kryje w sobie historię twórcy. Zapraszaliśmy pasjonatów do świata Wartości, w którym króluje miłość do wina.
Bogactwo kierunków oraz szczepów
Dzisiaj w portfolio TiM znajduje się 600 pozycji z 27 krajów. Sprzedaż ponad 15 milionów butelek w ujęciu rocznym, dająca około 10-12% udziału w rynku określa jednoznacznie naszą pozycję na rynku. Budowane przez trzy dekady relacje, współpraca ze znanymi i cenionymi enologami, obecność na wszystkich Rynkach sprawiają, że udaje nam się budować kulturę winiarską wśród szerokiego grona odbiorców.