Szanowni Państwo, miło mi poinformować, że topowe marki z oferty portugalskiej TiM nieustająco poszerzają swoje zasięgi. Marka Ponte Portugal pracuje nad rozszerzeniem swojej rozpoznawalności wśród Polaków, a brand Portada zachęca konsumentów do przypomnienia sobie klasyki portugalskiego winiarstwa. Obie marki w strategię komunikacji wpisaną mają misję edukacyjną.
Portada oraz nasza nowość, która już zdobywa szczyty sprzedażowe Ponte Portugal uczestniczyły w dniach 1-2.07.2022 w koncertach muzyki Fado, w Grudziądzu. Fado jest narodowym stylem muzycznym Portugalii – nieco melancholijnym, lecz wpadającym w ucho rytmem, który pozwala poczuć słuchaczom ten wyjątkowy i niepowtarzalny klimat portugalskiego lata.
W koncertach uczestniczyło łącznie 800 osób, a wina Portada i Ponte Portugal już na wstępie wprowadziły uczestników w odpowiednio dobre nastroje.
Szczególne podziękowania dla Wiesława Garkowskiego i Krzysztofa Konkola za organizację i czuwanie nad eventem.
Serdecznie zachęcamy do obejrzenia mini relacji zdjęciowej z wydarzenia.
![](/assets/img/indeks.jpg)
![](/assets/img/indeks3.jpg)
![](/assets/img/indeks2.jpg)
![](/assets/img/indeks8.jpg)
![](/assets/img/indeks7.jpg)
![](/assets/img/indeks6.jpg)
![](/assets/img/indeks5.jpg)
![](/assets/img/indeks4.jpg)