Nowy rok to nowe pomysły, inicjatywy oraz możliwości, dlatego zgodnie z naszą firmową tradycją 2 lutego 2023 roku odbyło się coroczne spotkanie asortymentowe, w którym uczestniczył Zarząd Spółki oraz kierownicy i reprezentanci zespołów: Handlu i Marketingu, Zakupów, Logistyki Dystrybucji, Zakupów Krajowych i Administracji, Logistyki zaopatrzenia, transportu międzynarodowego, produkcji i gospodarki magazynowej, Trade Marketingu, Zarządzania markami, Analiz, Wsparcia biznesu, controllingu, nowych technologii oraz PR i marketingu strategicznego.
Spotkanie asortymentowe to doskonała okazja, aby podsumować to, co się wydarzyło, ale także zaprezentować plany na przyszłość. Łączy ono w sobie charakter prezentacji komentowanej oraz networkingu. W tym roku skupiliśmy się na analizie danych sprzedażowych za 2022 rok, omówiliśmy oraz przypomnieliśmy wprowadzone do portfolio nowości produktowe, a także przedstawiliśmy ciekawe perełki winiarskie, które być może już wkrótce zasilą ofertę TiM. Było inspirująco, kreatywnie i energetycznie. Przed nami wiele wyzwań, ekscytujących projektów i rozwojowych inicjatyw bo najlepszy czas na działanie jest właśnie teraz.