Coraz więcej osób sięga po napoje niskoalkoholowe lub bezalkoholowe. Firma TiM S.A. swoimi działaniami również wpisuje się w ten trend. W ofercie Spółki znalazły się takie pozycje jak: Cala del Mar, Kunst, Frio Frizz Moscato czy Alc. Ice Tea. Cieszymy się, że nasza oferta zwróciła uwagę redakcji Portalu Spożywczego i udało nam się wraz z panią redaktor Donatą Chruściel stworzyć materiał, który wprowadza odbiorców do świata NoLo
W artykule znajdziecie m.in. odpowiedzi na pytania:
Co oznacza skrót Nolo?
Jakie bezalkoholowe „winne” propozycje przygotowała dla fanów tego rodzaju napojów firma TiM?
Dlaczego wina bezalkoholowe lub z niewielką zawartością "procentów” zyskują coraz większą popularność wśród konsumentów?
Jakie metody stosują producenci wina, by uzyskać trunek pozbawiony alkoholu?
Które wina określamy mianem niskoalkoholowych?
Czy kategoria napojów bezalkoholowych będzie nadal rosła?
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły się Patrycja Sikorska, Menedżer PR i marketingu strategicznego oraz Beata Podstawny, Dyrektor Sprzedaży TiM S.A.
Zachęcamy do lektury. Link: Sekrety wina bezalkoholowego. Jak powstaje trunek "bez procentów”?