News

TiM partnerem wydarzenia „(Nie) winne Słówka”

TiM partnerem wydarzenia „(Nie) winne Słówka”.

W piątek 21.10.2022 wraz z marką Le Grand Noir oraz flagowymi produktami z oferty b2b naszej Spółki mieliśmy przyjemność rozpocząć weekend eventem "(nie)winne słówka - czyli kobiece spotkanie przy winie” zorganizowanym przez Stadler Media Group. Firma TiM została współorganizatorem i partnerem wydarzenia. Gośćmi wieczoru było ponad 60 kobiet biznesu z Górnego Śląska.

Event składał się z dwóch części. Pierwszą część wydarzenia poprowadziła Dorota Wisła, która opowiedziała uczestnikom o wpływie szkła na wino, pokazała również różne połączenia smakowe, których efektem jest to, jak nasze kubki smakowe odbierają smak wina i potrawy.  Następnie nadszedł czas na dyskusję dotyczącą słów. Prelegentki, panie Urszula Leiss i Aneta Kuśnierz podzieliły się swoją opinią na temat tego czy słowa mają znaczenie. Spotkanie zakończyło się degustacją win z oferty działu B2B, która odbywała się w strefie TiM zaopiekowanej przez Adriana Skutelę. Ważnym elementem wydarzenia był również networking.

Dziękujemy za wyjątkowy, pełen refleksji wieczór, podczas którego mogliśmy spotkać przepełnione pasją, silne, odważne kobiety, które potrafią dzielić się swoim talentem, wiedzą i umiejętnościami.

Serdecznie dziękujemy Ewie Krzuś-Wiśniewskiej, Wiceprezes Zarządu, która skorzystała z zaproszenia i wzięła udział w spotkaniu z dumą reprezentując firmę TiM S.A. w środowisku Kobiet Biznesu.

Szczególne podziękowania należą się Dorocie Wiśle, która poprowadziła wspaniałe warsztaty wiedzy o winie. Warto podkreślić, iż spotkały się one z ogromnym zainteresowaniem uczestniczek wydarzenia.

Za organizację wydarzenia odpowiadał dział PR i marketingu strategicznego. Reprezentantki działu również czynnie uczestniczyły w evencie. Dziękujemy Patrycji i Martynie.

21.10.2022

Polecamy

Mogą Ci się też spodobać: