25 października 2021 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się uroczysta Gala, podczas której zostały ogłoszone wyniki III edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”.
„Złote Innowacje FMCG & Retail” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania Retail. Nagradzane są produkty i usługi, które w ostatnim roku rewolucjonizowały podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów.
Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.
Podczas uroczystej Gali wręczano prestiżowe statuetki „Złota Innowacja FMCG” oraz wyróżnienia.
O wyborze laureatów zadecydowali Konsumenci, w badaniu internetowym oraz specjalnie wybrane jury, składające się z ekspertów w różnych branżach FMCG i retail.
Jednym z laureatów tego konkursu został produkt z oferty TiM: Passiamo Prosecco Rose. Wino to zostało docenione przez internautów i jury, w kategorii SKŁAD, gdyż jest to pierwsze wprowadzone na rynek Polski różowe Prosecco.
Na uroczystości wręczenia nagród gościło około 150 osób z branży FMCG i handlu.
O dobry humor Gości zadbał pan Piotr Gąsowski a wrażeń podczas spotkania dopełniło wyśmienite menu oraz niepowtarzalny klimat Teatru Kamienica.